Een paar dagen in Sappemeer

8 januari 2017 - Sappemeer, Nederland

Lieve allemaal,

Het feestje is gevierd, het huis is leeg, de tassen zijn gepakt (bijna dan) en de laatste voorbereidingen worden getroffen. Momenteel verblijven we nog een paar dagen bij de ouders van Lotte: Bert en Paulien, die ons heerlijk verwennen voordat we op pad gaan.

Komende dinsdag is het dan eindelijk zover! We vliegen vanuit Amsterdam en zullen eerst een week in Thailand verblijven om vervolgens door te vliegen naar het mooie Nieuw-Zeeland. Hier wacht een campertje op ons en zullen we bijna 6 weken door het land reizen. Na Nieuw- Zeeland vliegen we naar Bali. Daarna hebben we nog 7 weken open liggen :)

Via deze blog hopen we jullie een beetje op de hoogte te houden. Voel je vrij om een berichtje achter te laten.

Liefs Thijs en Lotte

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bert:
    8 januari 2017
    Lieve Lotte en Thijs , ik hoop dat jullie de reis van jullie leven gaan maken. Ik houd van jullie. Liefs Bert
  2. Eline:
    LOIK!!! Have fun you! X
  3. Rob:
    8 januari 2017
    Heel veel plezier. Ga genieten van jullie mooie reis.
    Rob
  4. Kim:
    Lieve Lotte en Thijs,

Geniet nog even van de verwennerij in sappemeer... het bad, de stamppot en van paps en mams!

Liefs kim
  5. Nienke:
    8 januari 2017
    Leuk dat jullie een blog gaan bijhouden :) Een hele goede reis alvast, maar we zien jullie morgen nog even!
    Liefs,
    Ongelooflijk!

Wouter
  8. Alet:
    8 januari 2017
    Jihaa, nog maar 2 nachtjes en dan gaat jullie grote avontuur beginnen! Lekker genieten van alles en pas goed op elkaar!
  9. Wmma:
    8 januari 2017
    Jaaaa!! Eindelijk is het dan bijna zover, na al dat harde zwoegen op werk nu tijd voor korte broeken, relaxen, strand, samen zijn, avontuur, natuur en bezinning. Heel veel plezier en geniet ervan
    Lieve groetjes van ons vanuit Nieuw Zeeland. Het is hier fantastisch en de bbq staat klaar
    Xxxx Emma
  10. Anne:
    8 januari 2017
    Leuk Thijs en Lotte! Heel veel plezier!!
  11. Karlijn:
    8 januari 2017
    Lieve Lotte en Thijs! Jaa, het is bijna zover! Wij gaan jullie volgen en kijken nu al uit naar de jaloersmakende updates. Heel veel plezier en geniet van al het moois!
  12. Karlijn:
    8 januari 2017
    Wow! En dan is het bijna zover. De vooravond van jullie geweldige reis! Wij gaan jullie volgen en kijken nu al uit naar de jaloersmakende updates :) xx
  13. Els en Arjen:
    Hoi Lotte en Thijs,
    Het lijkt een prachtige reis - jaloers - we hopen dat het aan jullie verwachtingen gaat voldoen. Geniet ervan !!
  14. Geertje:
    9 januari 2017
    Hey lotte en Thijs!
    Een hele goede reis! Heel veel plezier! Het gaat fantastisch worden Geniet!!
  15. Margreet:
    9 januari 2017
    Wat een heerlijk vooruitzicht
    Heel er veel plezier. Genieten
  16. Jan en Dinie:
    10 januari 2017
    Lieve Lotte en Thijs
    Geniet van een prachtige reis samen, met mooie ontmoetingen, geweldige natuur en GELUK.
  17. Bert:
    17 januari 2017
    Wat een bijzondere wereld. De varaan fascineert me wel. Veel plezier in Nieuw Zeeland.
    Facetimen beviel goed.
    liefs Paulien en Bert
  18. Ellie:
    18 januari 2017
    Lotte en Thijs, heel veel plezier gewenst!!!!